Υλικό Εκπαιδευτικών

Αναζήτηση Υλικού Εκπαιδευτικών

Αποτελέσματα αναζήτησης
Η δραστηριότητα περιλαμβάνει 3 ομάδες γραφικών με το MS Paint (πρόγραμμα Ζωγραφικής) και αφορά μια εναλλακτική πρόταση στο ερώτημα: Πώς να χρησιμοποιήσω τον υπολογιστή στην τάξη μου.

Σύνδεσμος σε σελίδα με αρχείο ήχου του Εθνικού ύμνου

Μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Θήβας. Εκθέματα, προτάσεις δραστηριοτήτων με τους μαθητές μας σε ζωγραφική, χαλκογραφία, πηλοπλαστική, ψηφιδωτά.

Μέσα από λιτά ερωτήματα προσπαθούμε να κινητοποιήσουμε τους μαθητές να απαντήσουν σε ερωτήματα που σχετίζονται με την έννοια του εμβαδού και της μονάδας μέτρησης αυτού.

Δημιουργική προσέγγιση στην εμπέδωση εννοιών της Μουσικής στην Προδημοτική Εκπαίδευση
"Πώς θα τον αντιμετωπίσουν; Πώς θα τον xρησιμοποιήσουν; Ποια μεθοδολογική προσέγγιση μπορούν να ακολουθήσουν; Τι επιλογές έχουν; Ποιες χρηστικές δυνατότητές τους παρέχονται; Ποιες διδακτικές παραμέτρους θα εξυπηρετήσουν; Ποιους στόχους θα προάγουν; Μπορούν να γίνουν αυτοί οι δυναμικοί εμψυχωτές, ώστε τα παιδιά να μπορούν να ανακαλύπτουν νέες διαδικασίες μάθησης με άλλες διαστάσεις και παιδαγωγικές προοπτικές ή απλά θα αναπαράγουν παλιές πρακτικές με νέο 'ένδυμα'; Εξυπηρετεί τελικά ή δυσκολεύει τη ζωή στο σχολείο η χρήση των υπολογιστών και ό,τι αυτή συνεπάγεται;"
Η δραστηριότητα που περιγράφεται αναφέρεται σε ένα παιχνίδι με κάρτες, όπου τα παιδιά καλούνται να ομαδοποιήσουν και να συσχετίσουν τις κάρτες με βάση την παρουσία ενός χαρακτηριστικού (στην περίπτωση που περιγράφουμε, το χρώμα).
Η δραστηριότητα που παρατίθεται, αφορά ένα παιχνίδι με κάρτες, όπου τα παιδιά καλούνται να προβούν σε αντιστοιχίσεις έγχρωμων και ασπρόμαυρων καρτών με βάση την απεικόνιση του ίδιου θέματος.
Σελίδα 1 από 2