Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη

2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch

«Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες... στο αύριο»

Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά, προκηρύσσουν τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.

Ο φετινός διαγωνισμό έχει τίτλο: «Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες... στο αύριο», είναι υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ (206460/Δ2 /16-12-2015) και προσδιορίζεται στη θεματική των παιχνιδιών.Το υπολογιστικό παιχνίδι που θα αναπτυχθεί, μπορεί

 - να αφορά σε αυτούσιο παιχνίδι ή τροποποίηση παιχνιδιού του παρελθόντος ή του παρόντος ή και επιθυμία/ιδέα παιχνιδιού για το μέλλον

 - να είναι ατομικό ή ομαδικό να παίζεται σε κλειστούς ή ανοικτούς χώρους, να είναι επιτραπέζιο, κ.λπ.

 - να απευθύνεται σε οποιαδήποτε ηλικία/ηλικίες

Απευθύνεται σε όλους τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα δοθούν αντίστοιχα βραβεία και έπαινοι σε έργα μαθητών: 1. Δημοτικού 2. Γυμνασίου 3. Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού)

Τα υποβληθέντα έργα μπορεί να είναι προϊόντα είτε ατομικής είτε ομαδικής προσπάθειας και πρέπει να είναι πρωτότυπα, δηλαδή να προκύπτουν από την προσωπική δημιουργική εργασία των μαθητών.

Σημείωση
Ενημέρωση, περιγραφή και χαρακτηριστικά των παιχνιδιών περιπέτειας μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση: http://festman.schoolab.gr/admin/festival/21

Σημαντικές Ημερομηνίες
20 Ιανουαρίου 2016: 2η Ανακοίνωση, ανάρτηση αναλυτικών οδηγιών συμμετοχής στο διαγωνισμό και προδιαγραφών για τα μαθητικά έργα
22 Απριλίου: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των έργων των μαθητών
31 Μαΐου: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων

 

Διαβάστηκε 145 φορές