Υλικό Εκπαιδευτικών

Υλικό Εκπαιδευτικών (788)

Στη συλλογή αυτή έχει συγκεντρωθεί το υλικό που έχουν καταθέσει εκπαιδευτικοί κατά το χρονικό διάστημα 2006 έως Ιανουάριο 2015.

Έπειτα, η υπηρεσία κατάθεσης εκπαιδευτικού υλικού της Δικτυακής Εκπαιδευτικής Πύλης www.e-yliko.gr αντικαθίσταται από το αποθετήριο «Φωτόδεντρο/e-yliko χρηστών», σύμφωνα με την εγκύκλιο υπ. αριθμ. 131377/Γ2/19-08-2014 και την έναρξη λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας.

Το «Φωτόδεντρο/e-yliko χρηστών» είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση http://photodentro.edu.gr/ugc και αποτελεί Αποθετήριο Εκπαιδευτικού Υλικού Χρηστών για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Πρόκειται για ένα παράδειγμα διδακτικής προσέγγισης στο απόσπασμα από το βιβλίο του Θ. Βαλτινού "Συναξάρι Αντρέα Κορδοπάτη", που περιλαμβάνεται στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄Γυμνασίου.

Οι μαθητές διαπιστώνουν τη συνέχεια του αρχαίου δράματος στις μέρες μας μέσω της εικονικής επίσκεψής τους στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου.

Παρουσίαση του 'Life Buoy', ενός λογισμικού κατάλληλου για τη διδασκαλία ναυτικής ορολογίας Αγγλικών σε πολυμεσικό περιβάλλον

The objective is to build up a lesson plan that not only teaches English, but also entertains, motivates and arouses young learners’ cognition in order to make them realize how advertisements manipulate people. Apart from that, the subject-matter constitutes an everyday reality enhancing student motivation as learners are already familiar to – or victims of – advertising; this also implies that the lesson is going to have an explicit effect on students’ disposition towards “mass persuasion”.

The Cultural approach to language teaching not only enhances FL awareness, but also this dynamic exchange and interaction between different cultural perspectives may reveal significant similarities and/or divergences among cultures increasing students’ self-awareness and knowledge of the world. The lesson plan that follows teaches language in an advanced level using English literature, music and fine art in order to motivate students with different learning styles, engaging them more vividly in the English culture.

Οι μαθητές διδάχθηκαν ένα κεφαλαίο στο βιβλίο Snapshots για τo Newquay. Αποφασίζουν να κάνουν μία έρευνα για το συγκεκριμένο μέρος για κάποιον που ενδιαφέρεται να πάει διακοπές σε αυτό το υπέροχο θέρετρο της Αγγλίας. Συλλέγουν πληροφορίες για τους ξενώνες και τις ανέσεις που προσφέρονται, , για τα θαλάσσια σπόρ που υπάρχουν, για τα πιο σημαντικά γεγονότα που διαδραματίζονται τους καλοκαιρινούς μήνες και ιδιαίτερα για το φεστιβάλ του Newquay. Στο τέλος χρησιμοποιούν μία μηχανή αναζήτησης για να μάθουν τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν σε μία δεδομένη υποθετική ημερομηνία που θα το επισκεφθεί κάποιος.

Η δραστηριότητα πραγματοποιείται όταν οι μαθητές βρίσκονται στην 4η Ενότητα του Bien Joué I ή έχουν ολοκληρώσει το 4ο Μάθημα του Planète I και αποσκοπεί τελικά να καλέσει τους μαθητές σε μία εικονική περιήγηση σ’ ένα γαλλικό σχολείο. Μέσα από τις διαφάνειες της παρουσίασης À l'école... καλούμε, αρχικά, τους μαθητές να επαναλαμβάνουν ή γνωρίζουν ένα βασικό λεξιλόγιο και να ετοιμάσουν την σχολική τους τσάντα. Στην συνέχεια και πριν περάσουν την είσοδο του Lycee Arago λύνουν το σταυρόλεξο Un cartable. Η δραστηριότητα συνοδεύεται και με το απαραίτητο Φύλλο Εργασίας.

Ένα ζευγάρι στο Λονδίνο γιορτάζει την επέτειο του γάμου τους πραγματοποιώντας συγκεκριμένες δραστηριότητες που αφορούν την αγορά ρούχων και διασκέδαση. Στην αρχή επισκέπτονται δύο μεγάλα πολυκαταστήματα του Λονδίνου και στη συνέχεια επιλέγουν να δούνε μία θεατρική παράσταση σε ένα από τα θέατρα του Covent Garden και μετά καταλήγουν σε ένα πολυτελές εστιατόριο για να δειπνήσουν.

Σχέδιο μαθήματος βασισμένο στο Internet. Πρόκειται για μια γνωριμία με το Λονδίνο μέσα από interactive χάρτες και πραγματική εικόνα.

Δραστηριότητα βασισμένη στο λογισμικό Ξένιος και την αξιοποίηση του μικρόκοσμου “Welcome to London” και του Διαδικτύου.

Ένας φίλος των μαθητών επισκέπτεται την πόλη της Θεσσαλονίκης και γενικά είναι η πρώτη φορά που επισκέπτεται την Ελλάδα. Οι μαθητές πρέπει να βρούν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ο φίλος τους για την διαμονή του. Χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να επιλέξουν ένα ωραίο μέρος να μείνει και δημιουργούν λίστες με αρχαιλογικούς χώρους, μουσεία, εκκλησίες, και αξιόλογα μέρη της πόλης που αξίζει κάποιος να επισκεφθεί. Μέσα από την έρευνα τους για την πόλη της Θεσσαλονίκης θα πληροφορήσουν τον φίλο τους και για όλες τις μορφές διασκέδασης καθώς επίσης και για τον κόσμο της συμπρωτεύουσας.

Οι μαθητές ασκούνται σε reading και writing skills μέσα από οικολογική ιστοσελίδα.

« David Beckam » : Με την βοήθεια του “Slide Show” του λογισμικού Power Point, οι μαθητές αντιλαμβάνονται, με πολύ μεγάλη ευκολία, τη σημασία των λέξεων και εκφράσεων που αφορούν στην περιγραφή ενός προσώπου καθώς, βαθμιαία, παρακολουθούν την αντιστοιχία

Δραστηριότητα βασισμένη στο Internet. Οι μαθητές έρχονται σε μια πρώτη γνωριμία με τη Γαλλική κουζίνα.

Σελίδα 1 από 57