Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη

Υλικό Εκπαιδευτικών

Αναζήτηση Υλικού Εκπαιδευτικών

Υλικό Εκπαιδευτικών (788)

Στη συλλογή αυτή έχει συγκεντρωθεί το υλικό που έχουν καταθέσει εκπαιδευτικοί κατά το χρονικό διάστημα 2006 έως Ιανουάριο 2015.

Έπειτα, η υπηρεσία κατάθεσης εκπαιδευτικού υλικού της Δικτυακής Εκπαιδευτικής Πύλης www.e-yliko.gr αντικαθίσταται από το αποθετήριο «Φωτόδεντρο/e-yliko χρηστών», σύμφωνα με την εγκύκλιο υπ. αριθμ. 131377/Γ2/19-08-2014 και την έναρξη λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας.

Το «Φωτόδεντρο/e-yliko χρηστών» είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση http://photodentro.edu.gr/ugc και αποτελεί Αποθετήριο Εκπαιδευτικού Υλικού Χρηστών για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Oι μαθητές αναλαμβάνουν να οργανώσουν επισκέψεις σε δύο φυσικά πάρκα στη Γερμανία. Αντλούν πληροφορίες για τα φυσικά πάρκα από το διαδίκτυο, οργανώνουν τη διαμονή και το ταξίδι.

Δραστηριότητες με το εκπαιδευτικό λογισμικό των Ξένων Γλωσσών Ξένιος και το διαδίκτυο. Οι μαθητές δουλεύουν σε ομάδες στην αίθουσα της πληροφορικής έχοντας πρόσβαση στο διαδίκτυο και αναζητούν τις απαραίτητες πληροφορίες στο λογισμικό και στο διαδίκτυο, ώστε να συμπληρώσουν 2 φύλλα εργασίας.
Το θεματικό πεδίο αφορά στη γαστρονομία και οι προτεινόμενες δραστηριότητες στοχεύουν στην ανάπτυξη διαπολιτισμικών δεξιοτήτων.

Πλήρες Προγραμματιστικό Περιβάλλον Γλώσσας.

Through the Myth of Persepfone Ss practise their reading and writing skills and complete reading comprehension exercises. Finally they are introduced to the Simple Past Form and complete the worksheets.

Οι μαθητές σχεδιάζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές κάνοντας έρευνα στο διαδίκτυο για διάφορα κράτη και πόλεις του εξωτερικού. Εχουν την δυνατότητα να συλλέξουν πληροφορίες και να τις αξιολογήσουν και στο τέλος να επιλέξουν το κράτος ή την πόλη που θα ήθελαν να επισκεφθούν. Αφού συγκεντρώσουν όλο το υλικό που χρειάζεται ένας ταξιδιώτης που πρόκειται να επισκεφθεί ένα καινούργιο μέρος, στο τέλος οι μαθητές θα πρέπει να αιτιολογήσουν τους λόγους που επέλεξαν ένα συγκεκριμένο κράτος.

Οι μαθητές εργάζονται σε ζευγάρια ή ομάδες των τριών και κάνουν μία περιήγηση στο δικτυακό τόπο LondonTown.com που αφορά στην πόλη του Λονδίνου, αναζητούν πληροφορίες που αφορούν αξιοθέατα και δραστηριότητες και σχεδιάζουν συνεργαζόμενοι ένα πρόγραμμα επισκέψεων και δραστηριοτήτων για μια μέρα στην πόλη.

Eίναι μια πρώτη παρουσίαση των κανόνων του πληθυντικού αριθμού των ουσιαστικών, χωρίς τις βασικές εξαιρέσεις.

Eίναι μια παρουσίαση των κανόνων του πληθυντικού αριθμού των ουσιαστικών, με τις βασικές εξαιρέσεις.

Οι μαθητές θα παρακολουθήσουν μια παρουσίαση Power Point με θέμα τις διαφορές των χρόνων Present Continuous και Simple Present., θα έχουν την δυνατότητα να ξεφύγουν από τον παραδοσιακό τρόπο του βιβλίου Γραμματικής ή των φωτοτυπιών και να μπορέσουν να συμμετέχουν σε interactive exercises χρησιμοποιώντας το Internet

Παρουσίαση του Present Perfect Tense.

Είναι μια εκπαιδευτική δραστηριότητα βασισμένη στις δυνατότητες του word για χρήση υπερσυνδέσμων και σχολίων σε ξενόγλωσσο κείμενο.Οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο καλλιεργώντας γλωσσικές, λειτουργικές και γνωστικές δεξιότητες.

Πρόκειται για εκμάθηση των εποχών και των εκφράσεων για τον καιρό της εισαγωγής του Dossier 4 της μεθόδου Junior 1, σελ. 43 (προτείνουμε να ξεκινήσετε από το αρχείο Φύλλο εργασίας.htm).

Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε όταν οι μαθητές βρίσκονται στην 11η Ενότητα του Bien Joué I. Οι μαθητές την παρουσίαση À la gare που βρίσκεται στον ιστοχώρο http://lexiquefle.free.fr (Index / Vocabulaire / Dialogue). Επαναλαμβάνουν ή/και συμπληρώνουν το σχετικό λεξιλόγιο. Στην συνέχεια συμπληρώνουν τις δύο ασκήσεις της 1ης Δραστηριότητας του συνοδευτικού Φύλλου Εργασίας. Σύμφωνα με το σενάριο της 2ης Δραστηριότητας επισκέπτονται την ιστοσελίδα http://www.sncf.com και μετά από την απαραίτητη έρευνα κάνουν κράτηση εισιτηρίων για να ταξιδέψουν από το Παρίσι στην Νίκαια το Σαββατοκύριακο της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου.

Οι μαθητές στέλνουν γράμμα στον Άγιο Βασίλη. Αφού παρουσιάσουν τον εαυτό τους ζητούν ευγενικά το δώρο εξηγώντας γιατί το θέλουν τόσο πολύ. Επίσης ζητούν κάτι και για τον αδελφό /αδελφή τους. Ευχαριστούν ευγενικά και αφού δώσουν την ηλεκτρονική διεύθυνσή τους το στέλνουν και περιμένουν απάντηση. Αυτή έρχεται αμέσως αναφερόμενη στον καθένα προσωπικά με το όνομά του. Επιπρόσθετα, οι μαθητές που ολοκληρώνουν την δραστηριότητα έχουν την ευκαιρία να δουν μερικά Χριστουγεννιάτικα αστεία και να σημειώσουν μερικά για αναφορά στην τάξη.