Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη

Λογισμικό - Πολυμέσα

Αναζήτηση Λογισμικού

Θεωρητικές Επιστήμες

AnneMarie

Liebe Deutschlehrerin, lieber Deutschlehrer,
das Inhaltsverzeichnis soll Sie durch das Programm führen und Ihre
Arbeit damit erleichtern. Der Tabelle können sie folgende Informationen entnehmen:
a) Die Klasse
Die Buchstaben A, B und C stehen für die jeweilige Klasse.
b) die Zahl der Lektionen und der Module
Die Zahlen 1-7 stehen für die Lektionen, es gibt 7 Lektionen pro Klasse.
Die Buchstaben A-M stehen für die dazugehörenden Module.
c) Die Titel der Lektionen und die der Module.

aggl arh gymn

Ηλεκτρονικό υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε αρχάριους στο Γυμνάσιο.

aggl.prohor.gymn

Ηλεκτρονικό υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε προχωρημένους μαθητές στο Γυμνάσιο.

agglika de

Συνοδευτικό υλικό υπό τη μορφή λογισμικού για τη διδασκαλία του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας στη Δ' και Ε' Δημοτικού.

agglika st

Συνοδευτικό υλικό υπό τη μορφή λογισμικού για τη διδασκαλία του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας στη Στ' Δημοτικού.

Irodotou A B

Η σύνθεση και δομή του υποστηρικτικού υλικού ακολουθεί το πρόγραμμα διδασκαλίας των δυο μαθημάτων και των αντίστοιχων εγχειριδίων. Το πρώτο, που προορίζεται για την Α΄Γυμνασίου, έχει τίτλο "ΗΡΟΔΟΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΕΣ", ενώ το δεύτερο, που προορίζεται για τη Β΄ Γυμνασίου, έχει τίτλο "ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ: Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ".

Gallika Gymnasiou

Λογισμικό Γαλλικών Γυμνασίου που αποτελεί συμπληρωματικό υλικό το οποίο πλαισιώνει την εκπαιδευτική διαδικασία της διδασκαλίας/εκμάθησης της Γαλλικής Γλώσσας. Οι στόχοι επιτυγχάνονται μέσα από ένα περιβάλλον λειτουργικό και ταυτόχρονα προσφέροντας μια ατμόσφαιρα παιχνιδιού.

Glossa A BΤο εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της γλώσσας στις τάξεις Α΄ και Β΄ στηρίζεται στο περιεχόμενο του Αναλυτικού Προγράμματος για το γλωσσικό μάθημα και του ΔΕΠΠΣ όσον αφορά το σχεδιασμό, την επιλογή περιεχομένων, τη στοχοθεσία, τις προτεινόμενες δραστηριότητες.

Glossa C D

Το εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της γλώσσας στις τάξεις Γ΄και Δ΄ στηρίζεται στο περιεχόμενο του Αναλυτικού Προγράμματος για το γλωσσικό μάθημα και του ΔΕΠΠΣ όσον αφορά το σχεδιασμό, την επιλογή περιεχομένων, τη στοχοθεσία, τις προτεινόμενες δραστηριότητες. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα από τα αντίστοιχα βιβλία για τη γλωσσική διδασκαλία ή ενισχυτικά για την ικανοποίηση των διδακτικών στόχων.

Glossa E FΤο εκπαιδευτικό λογισμικό για τη διδασκαλία της γλώσσας στις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ στηρίζεται στο περιεχόμενο του Αναλυτικού Προγράμματος για το γλωσσικό μάθημα και του ΔΕΠΠΣ όσον αφορά το σχεδιασμό, την επιλογή περιεχομένων, τη στοχοθεσία, τις προτεινόμενες δραστηριότητες. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα από τα αντίστοιχα βιβλία για τη γλωσσική διδασκαλία ή ενισχυτικά για την ικανοποίηση των διδακτικών στόχων.

thriskeutika

Συνοδευτικό υλικό υπό τη μορφή λογισμικού για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στη Γ΄και Δ' Δημοτικού με πλούσιο πρόσθετο διδακτικό υλικό, παιχνίδια, γλωσσάρια, διαθεματικές δραστηριότητες και σχέδια μαθημάτων.

thrisk

Συνοδευτικό υλικό υπό τη μορφή λογισμικού για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Α', Β' και Γ΄Γυμνασίου.

thriskeutika est

Συνοδευτικό υλικό υπό τη μορφή λογισμικού για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Ε' και ΣΤ' Δημοτικού.

istoriaGD

Εφαρμογή που υποστηρίζει τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στις Γ΄και Δ' τάξεις του Δημοτικού.

istoria

Η Ιστορία στο Διαδίκτυο είναι μια ηλεκτρονική εφαρμογή που αναφέρεται στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στο Γυμνάσιο. Το διδακτικό υλικό που πραγματεύεται η εφαρμογή καλύπτει το σύνολο της ύλης του μαθήματος στο Γυμνάσιο και συνοδεύεται από πληθώρα διαδραστικών εφαρμογών, τρισδιάστατων απεικονίσεων και συνδέσμων για σχετική πληροφορία στο διαδίκτυο που, από τη μια πλευρά, θα οδηγούν στην καλύτερη και πληρέστερη κατανόηση και αφομοίωση της ύλης από τους χρήστες-μαθητές ενώ από την άλλη θα διευκολύνουν και θα εμπλουτίζουν το έργο του εκπαιδευτικού.

Σελίδα 1 από 2